Årets juletre – med påfugltema

Faste lesere har ikke kunnet unngå å merke seg at jeg har planlagt et påfuglrelatert juletre i år. Det kom på plass i helga, og jeg er så fornøyd! Det er annerledes, men fargerikt, litt overraskende, og det tar opp noen av fargene fra stua. 

Vi har dekorert med dyp lilla, grønn, gull, blå og turkis – i ulike nyanser. Det er fugler, damer med fjærskjørt, fantasidyr og gammeldagse kuler, for å nevne noe. Det er gøy å prøve noe nytt, og neste år kan vi jo bare bytte igjen! Men jeg må innrømme at jeg likte det veldig godt. (Og mannen i huset synes treet med blått og sølvpynt som vi pleier å ha, er litt kjedelig)

Nå gleder jeg meg til å legge pakkene under treet i morgen kveld! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg