Om en uke er det…

julaften!! Flere enn meg som synes tida har gått fort? Det er litt stille fra meg her om dagen – vi forbereder nemlig stort selskap her på lørdag. Akkurat nå er det litt rart å tenke seg at kaoset som råder i heimen skal bli til fest og julestemning om bare to dager…! (Og jeg er så heldig å ha blitt invitert på julebord hos en nabo i morgen kveld, så her går det slag i slag) Men vi kommer i mål! 

Og juletreet ble innkjøpt i dag, og med treet kommer jula, nesten uansett hvor mye av det andre som er på plass. Det minner meg på at jeg har noen pakker å pakke inn også før lørdag kommer.  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg