400 julegaver

Men jeg pakket ikke alle alene, heldigvis… Egmont Publishing, hvor jeg jobber, har som tradisjon å sende gaver til barn som må feire julen på et av landets krisesentre. I år sender de 400 julegaver til barn i ulike aldre, og da er det dugnad i kantina for å pakke inn presangene. Også årets julegave til de ansatte går til et veldedig formål, som vi kan være med på å stemme frem selv. Jeg liker at bedriften min har et sosialt engasjement, og det er en hyggelig førjulsaktivitet å pakke julegaver i fellesskap med andre kolleger.

Kvelden tilbrakte jeg i Frogner kirke, på årets tredje julekonsert. Tett program! Denne gangen var det Ole Edvard Antonsen, Didrik Solli-Tangen og Elisabeth Andreassen. En flott konsert, og koselig samvær med storesøster.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg