Jul på jobben

Tenk at vi skriver desember! Desember er jo årets aller koseligste måned, selv om jeg også alltid er litt stressa over alt jeg har lyst til, men som jeg ikke rekker i år (heller). Men jeg rekker mye, blant annet har jeg vært med på å dra i gang julekalender på jobb. Noen måtte trues til å være med, med noen juletrusler til et godt formål må vi kunne leve med. Juletre har vi også, og det er så koselig!

I kveld skal jeg sparke i gang julekonsertsesongen med Arve Tellefsen og Nidarosdomens Guttekor, og jammen snødde det ikke da jeg tok toget til jobb. Drømmedag!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg