Julemarked på Liseberg

I går kveld ble det julemarked på Liseberg, og det var like koselig som i fjor! Så lenge det er mørkt gjør det ikke noe at det ikke er snø, julestemningen kommer likevel. Vi spiste nydelig reinsdyr (sorry, Rudolf!) på Lisebergs Wärdshus, drakk varm sjokolade, kjøpte gammeldags godteri i bodene og nydelig julepynt i butikkene. Hele parken er pyntet til jul, med fokus på lys og grantrær. Det var så flott! Noen av trærne var dekket av smålys på en måte som vi ikke forstod hvordan gikk an. Det ble en veldig, veldig flott kveld i Gøteborg, og en perfekt avslutning på en hyggelig dag med julegaveshopping og kakespising tidligere på dagen. Juleribba ble innkjøpt på vei hjem i dag, så da er den i boks også! 

Og – jammen er det ikke første søndag i advent i dag! Jeg har kjøpt ny adventstake i år også. (Jada, jeg skal bruke den jeg kjøpte i fjor og..), skal se om jeg kan vise den frem i morgen. Henger litt etter på adventsfronten siden jeg har vært borte hele helga, men skal forsøke å ta det igjen utover i uka. For nå er det jo virkelig lov til å begynne å pynte!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg