Vil du ha julekort i postkassen din?

Jeg synes det er veldig hyggelig å få julekort i postkassen, selv om det blir færre og færre av dem. Og i år som i fjor etterlyser jeg folk som vil ha julekort, i bytte mot å skrive selv også. Jeg har i to eller tre år nå skrevet og fått julekort fra damer jeg ikke kjenner, og det er faktisk et veldig hyggelig tilskudd til juleposten. Håper både Anne Berit og Solveig vil skrive til meg i år også, men jeg skriver gjerne til flere, om det er noen som vil slenge seg på!

Send meg adressen din om du vil ha julekort i posten: [email protected]

Og – bare fire uker til julaften i dag! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg