Hadeland Glassverk

I dag har jeg hatt en helt super førjulsformiddag med ei venninne, Ingeborg. Først var vi på Hadeland Glassverk, for det hører med før jul. Endte opp med et par gaver til meg selv (!), men også en julegave. Dessuten var det veldig koselig å sitte foran peisen i bakeriet og spise kanelbolle og varm sjokolade… Hadeland Glassverk er veldig koselig før jul, og selv om jeg gjerne skulle hatt litt snø, så ble det litt julestemning likevel.

Etterpå var vi på julemarked på Folkets Hus på Jevnaker. Her ble det noen hjemmestrikkede ullprodukter og to fuglenek jeg skal forsøke meg på å henge opp i morgen.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg