To av høstens bruktkupp

En av grunnene til at jeg liker å kikke i bruktbutikker, er at jeg ofte finner veldig mange fine bøker. Og tidlig i høst kom jeg over disse. Den ene, Julehelg, husker jeg vi hadde hjemme, så den ble kjøpt av rent nostalgiske grunner. 

Den andre, Vinterfryd, er en slags inspirasjonsbok av litt nyere dato, med fine bilder, ideer og oppskrifter som passer til årstiden.

Og i morgen er det spådd snø på Østlandet! Jeg gleder meg til å se om det er hvitt ute når jeg våkner i morgen. (Så får det heller være at togene kommer til å stå og at det blir helt kaos hovedstaden) 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg