To rosa julegaver

Gjennom året tar jeg vare på esker og poser jeg kan bruke til å pakke inn gaver i. De fleste tingene jeg sparer på blir liggende og ta opp plass som de er, men av og til glimter jeg til. I år har jeg for eksempel pakket inn julegaver i disse to rosa boksene, som jeg har fått på jobben. På toppen har de reklame for et-eller-annet, men den klarer jeg å skjule ved hjelp av en pepperkakeform og litt gammelt julepapir jeg også har spart på.  

Ble selv ganske godt fornøyd med gjenbruksinnpakningen min: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg