Hadeland Glassverk

Hurra for tredje søndag i advent! Det begynner å bli slunkent i smørbukkaramellkalenderboksen min, og det betyr at julaften nærmer seg med stormskritt. Jeg prøver som vanlig å holde fokus på hva jeg rekker før jul, og ikke alt jeg ikke rekker (i år heller!). Men noen ganger holder det hardt, jeg skal innrømme det… 

Men, en ting jeg har rukket i dag, er en førjulstur til Hadeland Glassverk. Det hører med, og siden det er på vei til Hønefoss hvor vi har vært i juleselskap i dag, passet det bra med et stopp. Jeg handlet ikke så mye (bare et par småting til meg selv), men jeg får julestemning av å gå i butikker med julevarer, med julemusikk i bakgrunnen, samt at omgivelsene på Glassverket innbyr til julestemning i seg selv. Nå har mildværet slått inn, men tidligere i dag snødde det faktisk litt, bonus! Tur med hest og kjerre ble det også, det er sånn man har lyst til å gjøre, men som ikke helt er lov før man får barn. Men med barn er alibiet i orden! 

Sånn, det var dagens reklame for noe av tilbudet i min fine region, Hadeland. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg