Dagens julekupp…

… er denne kjolen fra Monsoon! De hadde 30 % rabatt på hele butikken i dag og resten av helga, og siden det er en av mine favorittbutikker (jeg er kjolegal i tillegg til å være julegal), måtte jeg innom etter jobb. Og jammen ble det ikke en fantastisk julekjole på meg. Jeg vet ikke når jeg skal få brukt den, kanskje på julebord neste år? Eller på julaften, siden det er jeg som bestemmer dresskoden den dagen? Den er så fin at jeg tror jeg blir litt lykkeligere bare av å ha den i skapet… Hva synes du? 


Bilde lånt fra Monsoon.co.uk

8 kommentarer
    1. Nydelig kjole! Min favoritt-kjolebutikk 🙂 Handlet meg flere kjoler når jeg var i London for en stund siden og bestiller ellers på nett derfra. Helt enig – det gir glede å se på den i skapet også 🙂

    2. mestmamma: Ja, havner alltid utpå hos Monsoon når jeg er i London. De har så mye fint! Det verste var kanskje da jeg endte opp med å kjøpe en brudekjole der, og jeg allerede hadde en brudekjole fra før! Men den var så fin og kul! Men skiftet til Monsoon-kjolen litt utpå natta, så fikk bruk for den og!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg