Fire uker til jul i dag

Fire uker til jul – og til helga er det første søndag i advent. Sa jeg at jeg ikke hadde satt på lysene på treet jeg har plassert i loftstua? Det var løgn, sønnen insisterer på at de må være på. (Og det er jo veldig mye finere da) Og kanskje kom det litt pynt på i dag også, bare fordi den pynten som skulle på lå øverst i esken med julepynt som jeg slumpet til å åpne. Naboene må tro vi er gale. (Og helt feil tar de jo ikke). Jeg skal selvfølgelig vise frem treet når det er ferdig pyntet, det har påfuglfarger og er helt nydelig! 

Vil du ha julekort i posten? Jeg har fått to påmeldte – og hvis jeg får en til er det flere enn i fjor…! Send meg navn og adresse på [email protected]. Du forplikter deg til å sende julekort til de andre som har meldt seg på, og til gjengjeld får du julekort i postkassen din. Jeg gleder meg – det var så hyggelig å få julekort av to stykker jeg ikke kjente i fjor. Det høres rart ut, men det ble et bittelite innblikk i et annet liv – veldig spennende. Også er det jo hyggelig å få noe annet enn reklame og regninger i postkassa. Send meg en mail innen 1.desember hvis du vil være med! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg