20 julegaver…

… har jeg pakket inn i kveld. Puh! Glemmer at det er litt slitsomt og litt hyggelig på en gang! Men deilig å ha kommet i gang. Det blir nok minst en runde til med pakking, men siden jeg samler gaver gjennom hele året må jeg pakke litt ganske tidlig, for å få oversikt over hva jeg har av gaver, og hva som må kjøpes inn. Jeg tilstreber jo å være ferdig med gavene til desember, men lykkes aldri helt. Men i år er jeg på god vei! 

Jeg er opptatt av miljøvennlig gavepapir, og velger stort sett brunt husholdningspapir, eller resirkulerbart papir som kan kastes i papirsøpla etter bruk. I år har jeg kjøpt litt på IKEA, men Panduro har også godt utvalg av fint, miljøvennlig julepapir. Slik er noen av gavene mine blitt seende ut i år: 

Gavene fra junior til slekta har rødt papir fra IKEA og brune merkelapper. 

Gavene til barna i omgangskretsen har fått brunt papir, rødt papirsnøre fra Panduro og morsomme merkelapper fra Marks and Spencer. Jeg satser på at merkelapper med Peppa Gris vil gjøre stor suksess hos den yngre garde… Jeg hadde blitt glad! 

Hvordan pakker du inn dine pakker? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg