En måned til julaften

Datoen hadde gått meg hus forbi, men hva har man gode venninner til? På formiddagen i dag tikket det inn en sms; “En måned til julaften”!! Og i dag har det faktisk blitt noen juleforberedelser på meg. Ikke overraskende er det jeg og min juleglade kollega Inger-Lise som har ansvaret for julepynt og julekalender på jobb (om vi har fått eller tatt ansvaret er usikkert, men jobben er iallfall vår!). Derfor har vi vært ute og handlet i dag – vi måtte ha ny julepynt til juletreet i redaksjonen. (Vi er heldige som har en sjef som forstår at man ikke kan ha det samme fargetemaet to år på rad). I tillegg fikk vi kjøpt oss nye gensere til 1. desember, grøss og gru!

(Og det er litt hemmelig, men jeg har faktisk satt opp en juletre i huset mitt i dag. Vi holder på å innrede loftstua, og der skal vi ha et lite juletre. Også måtte jeg bare se om det passet der jeg tenkte at det skulle stå… Vi skal selvfølgelig ha et ekte tre i stua, men det er jo litt julestemning med falske trær også. Ikke minst kan man ha dem fremme i ukevis uten at de drysser… Men jeg har ikke satt på lysene ennå, altså!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg