Seks uker til jul

I dag er det bare seks uker til jul – og det har jeg feiret på show på Latter på Aker Brygge med storesøster og noen kolleger. Ei på jobben hadde nemlig gratisbilletter til Julelatter med Jonna Støme, Christian Mikkelsen og Olav Svarstad Haugland, så da var jeg så heldig å få være med dit. 

Og det var så gøy! Jeg hadde ikke hørt noen av dem før, men de var så morsomme! Jeg lo og lo, så nå er jeg helt stiv i lattermusklene. Måtte tørke tårer opptil flere ganger. Jeg har vært på stand-up noen ganger før, og da er det jo alltid noe man ikke synes er så gøy. Men i kveld lo jeg av nesten alt (og jeg hadde ikke drukket så mye vin heller.. ) De har Julelatter-show hver førjul, men det er første gang jeg har vært på det selv. Og med masse snakk om jul, og med julemusikk i bakgrunnen, så ble det jammen litt julestemning og. Har du muligheten, så er dette juleunderholdning god som noen!  

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg