God jul, huset!

Jeg gleder meg allerede til neste jul! Da bor vi i nytt hus. Det blir fint på veldig mange måter – men viktig for en julefreak – jeg får 140 m2 mer å pynte på. Jeg tenker et tre i hver etasje, plass til de store nissene vi har fått i gave tidligere juler, flere adventstaker, god plass til kakeboksene etc. I år har vi nesten ikke pyntet til jul, det har vært så mye med bryllupet. (Men vi pyntet treet i går natt!!) Gjett om jeg skal ta det igjen neste år – og årene etter der!

Været var trist i går, og gav lite julestemning. Men like fullt – GOD JUL, HUSET!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg