Tredje søndag i advent…

… og jeg har ENDELIG vært på julekonsert med Kari Bremnes og Rikard Wollf i Kulturkirken Jakob. Det har jeg hatt lyst til siden helt siden jeg hørte plata deres, Desemberbarn, for første gang for noen år siden – og falt pladask. I år har endelig muligheten bydd seg – så da får det ikke hjelpe at det er seks dager til bryllup. For det er når man har skuldrene oppunder ørene at man egentlig bør dra på julekonsert. Det er balsam for sjelen – og er kanskje det som gir meg mest julestemning av alt jeg gjør før jul. Takk til Sigrid som ville på konsert med meg! 

(Juletreet er kommet inn i stua i dag, det gjør også sitt for julestemningen. Skal pyntes i morgen – det gleder jeg meg til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg