En ny oppdagelse

Lørdag var jeg innom Townhouse interiør i Kirkeveien ved Majorstua for første gang. Der viste det seg at de hadde masse fin julepynt til å henge på treet. Det finnes jo utrolig mye forskjellig julepynt, men her synes jeg de hadde litt annerledes utvalg, og som i tillegg så ut til å være ordentlig kvalitet. Julekuler kommer jo i alskens varianter, men jeg må dessverre innrømme at jeg med alderen har blitt svak for dem som er litt forseggjorte og eksklusive. Jeg kjøpte noen glasshjerter med turkise fjær inni, men tar nok turen tilbake i januar i håp om et lite salg…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg