Årets julepakker

I år har jeg gjort meg mindre flid med julepakkene enn jeg pleier, det har rett og slett vært en av tingene jeg har måttet prioritere vekk. Så i år har jeg gått for fint papir, og latt det være med det. Den øverste innpakningen er fra IKEA, den prikkete fra Panduro. Begge er resirkulerbare, selvfølgelig.

De tre nederste pakkene viser resultatet av et juleverksted for Jonas (15 mnd). Tålmodigheten strakk seg til tre pakkelapper – og da hadde vi kjørt prosjektet over to dager… Så lappene er plassert på tre veldig spesielle pakker.

(Apropos juleverksted for ett-åringer, så leste jeg på tavla i barnehagen i dag at gruppa har laget hemmelige julegaver. VELDIG spent på hva Jonas har laget til oss, det blir stor stas!!)

Hvordan har du pakket inn gavene dine i år?

2 kommentarer
    1. Lina: Ja, det har blitt litt viktig for meg. Jeg har de siste årene brukt mye gråpapir, pyntet med figurer laget av gammelt julepapir jeg har tatt vare på. Men oppdaget at flere har miljøvennlig julepapir, bla IKEA, Panduro og Norway Designs, så i år ble det det. Skal kikke på gavene dine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg