Nå er advent her…

I dag har jeg hatt skikkelig julestemning! Det gjorde godt for julesjelen å komme tilbake til Norge, kulda gir litt julestemning bare den. Vi har pyntet juletreet på jobben i dag – i min redaksjon har vi eget tre. Det er litt glorete pyntet, men vi tenkte at vi må kunne pynte med litt andre farger enn vi ville hatt hjemme.

Vi har to kalendere også – en pakkekalender, og en sjokoladekalender med bilde av alle (som jeg har bestilt fra Japanphoto – helt genialt!). Julekalender hadde de også fått i barnehagen i dag, luktet godt av pepperkaker da jeg kom. Pepperkakehjertene hang på rekke og rad i vinduskarmen. Bare 17.desember manglet – den var det en unge som hadde rukket å ta en bit av før de hang opp, så den måtte lages på nytt. Jeg ser godt for meg hvordan det kunne skje.. (men om det var mitt barn sier historien ingenting om)

På veien hjem begynte det å snø. Helt perfekt!! (Den er borte nå, men det var gøy så lenge det varte – den første snøen gjør meg så glad!). Nå er planen å pakke inn et par julegaver, kanskje med en julekonsert fra i fjor på TV som underholdning (tok opp to som jeg ikke rakk å se i fjor, og har spart på dem til nå.) Jeg ELSKER denne tiden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg