5 uker til jul!

I dag er det bare fem uker til jul, folkens! Jeg har feiret med å kjøpe denne juleaktige filmen til sønnen i huset. Han er ikke sånn veldig interessert i TV ennå, men kanskje er det akkurat denne han har manglet? Vinterstemning med Pingu, Brannmann Sam og Thomas-toget må jo bli bra! (Mye bedre enn mye annet de viser på barne-TV iallfall)

Jeg drømmer om mange fine julefilmkvelder i årene som kommer – Polarekspressen, Alene Hjemme, Astrid Lindgrens Jul osv, osv… Det skal bli så kos! Jeg krysser fingrene for at han har fått MINE julegener, da er det duket for masse kos fremover! (Selv om jeg jo vet at julegener kan trenes opp også – samboer er mye mer julete nå enn da vi møttes.)  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg