En klapp på skuldra

I år er det mye som foregår i hodet med bryllupsplanlegging i tillegg til juleforberedelsene. Jeg rekker jo aldri alt jeg vil få til før jul selv når jeg har en helt “normal” jul, så i år er det åpenbart at jeg må legge av meg endel ting som jeg bare ikke kommer til å få tid til.

Da gjelder det å flytte fokus, og jeg velger å heller fokusere på det jeg faktisk får gjort!

Jeg begynner i dag, og lista mi ser slik ut:

  1. Jeg har rukket å spise ganske mange klementiner
  2. Jeg har bestilt julekort (håper jeg rekker å skrive dem også, hvis ikke er det jo litt bortkastede penger..)
  3. Jeg har drukket julebrus
  4. Jeg har pakket inn 16 julegaver og kjøpt noen til
  5. Jeg har lest opptil flere julemagasiner
  6. Jeg har drukket gløgg og spist pepperkaker
  7. Jeg har kjøpt julepyjamaser og funnet julaftenantrekk til Jonas (som er sønnen, ikke mannen – han nekter å ha på seg julepysj. Dessverre)
  8. Jeg har kjøpt noen nye julekuler
  9. Jeg har bakt pepperkakemuffins som ligger i fryseren.
  10. Jeg har skaffet en sjokoladekalender (Vi har innsett at pakkekalenderen må vike i år, men håper den kommer sterkere tilbake neste år!)
  11. Jeg har hørt på ganske mye julemusikk
  12. Jeg har juleblogget litt
  13. Jeg har vært på julehandel på nattåpent senter. 10 gaver på under to timer! Kred?  
  14. Jeg har vært på julebord – og spist pinnekjøtt
  15. Jeg har innledet ribbesesongen hjemme hos mamma

Hva har du gjort hittil denne førjula?

(En lite estetisk, men fantastisk god, ribbemiddag i dag!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg