Panduro-jul

Jeg spør meg selv om det samme hvert år på denne tiden: Hvorfor kan jeg ikke være litt mer hobby-smart!?

Men, på tross av at jeg ikke er særlig fingernem, så gleder jeg meg likevel over alt det fine jeg kunne ha laget om jeg bare hadde hatt en større dose tålmodighet, bedre tid og et par tommeltotter mindre.

Jeg får uansett julestemning av å gå å kikke på alt Panduro har til jul, og det hender jo at jeg også forsøker meg på et (enkelt) prosjekt… Og helt tomhendt gikk jeg ikke ut fra butikken – morsomt (resirkulerbart!) julepapir, papirsnøre og merkelapper ble med hjem. For å pakke inn gaver, det klarer jeg.   

Her er noen bilder fra høstens Panduro-katalog:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg