En uke til jul!

I dag er det en uke til julaften! Om ei uke på denne tida, sitter jeg sannsynligvis stappmett og fornøyd i en stol eller sofa. Tida går fort, selv når man begynner å telle ned 24. oktober…  

Dagen i dag har vi markert med grøtfest for noen store og små venner. Litt trist (og mistenkelig) at det var jeg som fant mandelen i grøten, men jeg kunne jo ikke akkurat spytte den oppi kjelen igjen heller…

Grøt, gløgg, konfekt, skumnisser (fikk 120 stk av storesøster på lørdag) – og engelske mince pies, nøtteroser og biscotti som noen av gjestene hadde med. Jeg gafler i meg! God siste uke før jul, julemennesker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg