Instant julestemning

I år har jeg savnet NRK julemusikk, nettradiokanalen som i hele desember i fjor kun sendte julemusikk. Men jeg oppdaget nylig at NRK Alltid Klassisk spiller julemusikk hele døgnet nå. Så da vet jeg hva jeg kan høre på dersom jeg trenger litt instant julestemning når jeg blogger, eller surfer på nettet etter julegaver…

I dag har vi hatt juleselskap i heimen. Pinnekjøtt, riskrem og julekaker – og veldig hyggelige familiemedlemmer. Jeg styret så mye at jeg helt glemte å ta bilder av det fine bordet mitt… (Tok heldigvis noen bilder av gjestene). Fordelen med å ha selskap noen dager før jul, er at man må gjøre seg ganske ferdig til jul litt tidlig. Og det betyr at det blir masse tid til kos framover! Juletreet mitt er også pyntet, skal forsøke å vise det frem en av dagene. Jeg nyter tida som er nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg