Ting jeg ikke visste at jeg trengte til jul

Surfet rundt på coolstuff.no, og fant en rekke ting jeg ikke visste at jeg trengte til jul… (Og nei, jeg har ikke bestilt noe av det ennå, altså…)

Hva med en nisselue til pappvinen?

For deg som er mye på farten – en adventstake i reisestørrelse.

Denne ønsker jeg meg neste år – adventskalender med te. Mor Theresa, Rudolf og Madonna er noen av dem som pryder posene.

Knekk nøttene dine mellom lårene på jernladyen Thatcher.

Julemat på boks. Ferdig varmet. Ekkelt??

Ok, så har jeg bittelitt lyst på disse kinky pepperkakemennene til samlingen min. Bare huske å ikke servere barn eller besteforeldre.

Budsjettgaven: Pakk inn deg selv.

Oppblåsbar julekrans. Som kanskje også kan brukes som badering til Jonas?

Og til slutt en genser med fantastisk julemotiv…

Hva ville du helst hatt av dette? (Så jeg vet det til neste jul??)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg