Reisen til julestjernen

Nå har jeg endelig sett Reisen til julestjernen på kino! Må si det var litt rart å se en “annen” Reisen til Julestjernen enn 70-tallsutgaven som går på TV hver julaften, men den var jo fin! Likte slottet i filmen veldig godt, og fikk julestemning av all snøen, og ikke minst besøket hos selveste julenissen. Både kongen og heksa spilte veldig bra, men jeg synes greven overspilte, og ble mer komisk enn skummel. Skogsnissene var kjempesøte, og minnet litt om rumpnissene i Ronja Røverdatter. Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om hovedpersonen, ble hun kanskje litt apatisk?

Men alt i alt synes jeg det var en veldig koselig film, og jeg har tro på at den kan bli en klassiker med tiden. Uansett var det deilig å komme seg på kino – og runde av med en kopp adventte på Tea Lounge etterpå. En fin-fin førjulstirsdag!

Hva synes dere om filmen?


Bilde lånt av Oslokino.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg