Noen av årets nyheter i heimen

Noe ny julepynt har det blitt i år også. Jeg har vanligvis pyntet treet mitt i blått og sølv, men i år tror jeg at jeg skal forsøke meg på rødt og hvitt, eventuelt rødt, hvitt og sølv. Planen er å ha et litt mindre juletre i år enn vi har hatt før, og da kan det passe å prøve seg frem med litt ny pynt…

Pynten har stått på fat i gangen en stund – og så har jeg fyllt på ettersom jeg har kjøpt nye ting. På den måten gleder jeg meg over kjøpene mine hver gang jeg går forbi! Jeg har også kjøpt noen nydelige, røde glassfugler fra Pentik, men siden de ikke fikk plass på fatet, må jeg ta bilde av dem en annen gang.

Øverste etasje: Reinsdyrhoder fra Åhlens, ugler fra sesongbutikken på Glassmagasinet og filthester fra TGR. Midten: Julejenter fra KID og stripete stoffhjerter fra IKEA. Nederst: Engler fra TGR (ikke til treet), hjerter, trær og stjerner i sølv fra KID, store engler fra KID, gris og nissejente på ski fra Rosendahl, “Karen Blixens Jul”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg