Juleselskap i november

En gren av min juleglade familie arrangerte juleselskap i går. Dermed ble det gløgg, ribbe, medisterpølser, medisterkaker og riskrem. Fetter Jørgen fant mandelen i riskremen, selv om jeg spiste en stor porsjon. Heldigvis får jeg sjansen igjen flere ganger før jula er over!

Og til de som synes det er for tidlig med juleselskap og julestemning, vil jeg sitere redaktøren av årets Kamille Jul, Kjersti Mo:

“… jeg vil si at den beste førjulstida er den som er nå – før noe haster så veldig! Når alt du gjør er mest for kosens skyld, og forebygging av stress i slutten av desember nesten er en ren bonus”

1 kommentar
    1. Hei:) Kjempefin blogg du har! Liker å følge med på bloggen og lese på de forskjellige tingene du skriver om! Flink 🙂
      Også lurte jeg på en liten ting! Jeg er fotograf og prøver å få mange Likes på FB siden min. Kommer jeg opp på 500 Likes, skal jeg ha en konkurranse. Hvor noen av dere som liker siden min får en gratis photoshoot 🙂 Håper du vil hjelpe meg og like siden? 🙂
      Tusentakk 🙂 Klem <3
      http://www.facebook.com/pages/Photographer-Cecilie-K-Jonassen/355786261111118

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg