Jul hos IKEA

Heldigvis trengte vi noe på IKEA, hvis ikke hadde jeg aldri kommet meg dit før jul! Jeg ivret svært for turen, snakket entusiastisk om tingen vi begge var enige om at vi trengte, men egentlig så var jeg jo bare ute etter å se om de hadde noen fine juleting i år. Pleier alltid å finne noe, og i år var intet unntak!

Kjøpte resirkulerbart julepapir med pepperkakemønster, noen stoffhjerter i hvitt og rødt, og grå kremmerhus i stoff. Kjøpte også en serviettholder formet som en engel, selv om jeg føler meg litt gammel med tanke på at jeg nå eier en serviettholder… Men den var fin da! Synes de hadde masse fint i år også, men forsøkte å begrense meg, siden jeg tross alt har litt stæsj fra før. 

 

Noen av årets favoritter:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg