Jeg drømmer om…

… årets julekonserter!

Julekonserter hører med til førjulstida. Det er noe med roen og stemningen som jeg liker så godt, og at de skaper en god kontrast til masete kjøpesentre, julekort som burde vært skrevet og mislykket julebakst.

Planen er å få med meg noen konserter i år også, og siden det kan være smart å bestille billetter tidlig har jeg begynt å kikke på billettservice. Ingenting er spikret, men jeg håper å få med meg enten Ole Edvard Antonsen og Sølvguttene, Oslo Gospel Choir eller Arve Tellefsen og Nidarosdomens Guttekor.

Jeg blir gjerne med på Bugge Wesseltoft (har vært på denne to ganger før, men elsker juleplata hans) og Helene Bøksle også om noen skulle ta initiativ til det. Dessuten har jeg hørt mye bra om julekonsertene til Oslo Fagottkor, men jeg får se hva som passer – og ikke minst hva jeg rekker! Julekonserten med Kordial og Lunner Kammerkor “hjemme” på Hadeland er tradisjon, så den MÅ jeg få med meg. Hm…  

Har du noen julekonserter du kan anbefale?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg