Herlige romjul!!

Som vanlig har jeg det altfor travelt med å slappe av til å oppdatere bloggen i romjula.. Det er en grunn til at jeg kaller det en førjulsblogg – i jula har jeg jo mer enn nok med å feire jul (og bekymre meg for at den snart er over..!)

Men spøk til side – jeg har hatt noen veldig fine juledager. Jeg overlevde min første julaften uten mamma, med god margin! Hadde en superkoselig julaften i Bergen hos svigermor. Men ikke desto mindre var det hyggelig å komme hjem til Lunner 2. juledag. Da ble det reprise på julaften, med mamma og Bjørn, pappa og Kristin og søster med samboer. Ribbe, medisterkaker og medisterpølse stod (endelig!) på menyen, og siden vi av praktiske årsaker hadde spart endel pakker ble det skikkelig Hadelands-jul og. Ingenting er bedre enn pose og sekk!

Juletreet til mamma var helt nydelig – og jammen ble det en enorm mengde pakker også, når alle kom med sitt. Har fått så mange gaver i år at jeg har fått helt dårlig samvittighet. Julaften gikk jeg faktisk inn på Unicef.no og bestilte tre alternative gaver til meg selv fra meg selv for å lette litt på samvittigheten. Så nå er forhåpentligvis både høyenergikjeks, vannrensetabletter og nødmatpakker på vei til noen som trenger det…

Romjulen har også bydd på forkjølelse, tror nesten ikke jeg vet om noen som ikke har hatt en runde. I dag har jeg dermed sett film, lest ukeblader og spist godteri hele dagen – og det passet bra, siden det var det som var planen for 4. dag jul uansett :o)

Er ikke treet til mamma fint?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg