Julemarked og 2 små uker til jul

På tross av et julebord fredag som inneholdt et par glass for mye et par timer for sent, fikk jeg karret meg på julemarked på folkemuseet på Bygdøy med kjære Tonje i dag. Har hatt lyst til å dra i flere år, men tidligere har det alltid kræsjet med jobb på Akershus Slott. Nå derimot, som jeg har fri i helgene som andre folk, ble det utflukt!  

Og det var veldig koselig! Kikket på de gamle husene og leilighetene som var pyntet til jul, spiste nystekt vaffel,  snuste litt i bodene (som så ut til å inneholde mye fint), skravla og drakk gløgg. En veldig fin tur, og jeg drar gjerne tilbake neste år.

I kveld har jeg vært på julekonsert med Kurt Nilsen – en veldig bra opplevelse. Til og med samboer var fornøyd, og han er vel ikke egentlig noen kjempefan av julekonserter. Tipp topp, tommel opp!   

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg