Nydelig julekonsert

Bugge Wesseltoft-konserten jeg og søster var på i går var utrolig fin. Wesseltofts juleplate, It´s snowing on my piano, er så flott! Konserten var avslappende, sart og stemningsfull. Også i år hadde han med seg gjester. En av dem, Frøydis Grorud, spilte saksofon – og jeg tror kanskje det er mitt yndlingsinstrument. Utrolig fint!  Da konserten var ferdig snødde det hunder og katter utenfor konserthuset – og jeg ble så glad! Det var en perfekt avslutning på en veldig bra julekonsert.

På lørdag skal jeg på Kurt Nilsens julekonsert, og siste søndag før jul er det julekonsert hjemme. Det hører med!

Ellers så skulle jeg gjerne vært på konsert med Arve Tellefsen og Nidarosdomens Guttekor i Frogner Kirke, og Kari Bremnes og Rikard Wollfs konsert siste helga før jul i Kulturkirken Jakob. Jeg har også hørt at julekonserten til Oslo fagottkor er bra. Neste år er det heldigvis nye muligheter! 

Har dere noen julekonsert-anbefalinger jeg bør ta med meg til neste år?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg