Jul på Macy´s i New York

Mamma og jeg var i New York første uka i oktober. Det er jo egentlig bittelitt tidlig for julefølelsen (bare litt, altså), men siden jeg liker å handle julepynt i utlandet, ble jeg veldig glad da vi oppdaget at Macy´s akkurat hadde åpnet sin juleavdeling for sesongen. Hurra!

Og at amerikanerne kan pynte, er det vel liten tvil om. Det er fargerikt, overdådig og utradisjonelt, og selv om jeg aldri kunne pyntet som dette selv, så elsker jeg stilen likevel!

Kjøpte meg blant annet to lysekroner (!) til å henge på treet, et stort reinsdyr dekket av sølvpaljetter til bordet, en sølvklokke til treet som det står Christmas 2011 på, og en øyenstikker og en glassvane, også til treet. Jeg er egentlig veldig glad for at jeg har et tre med blått og sølv, på den måten må jeg begrense meg litt.. Hadde for eksempel veldig lyst på påfuglen med ekte påfuglfjær, men klarte å styre meg. (Like greit, ettersom jeg allerede hadde et digert reinsdyr som skulle gjennom sikkerhetskontrollen)

Er ikke treet med dyr fantastisk? Tenk å pynte et helt tre med pingviner, gorillaer, bjørner, løver og elefanter! 

 


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg