Juletur til IKEA

Jeg er så glad for at jeg har ei venninne som foreslår juletur til IKEA! Tirsdag fikk jeg sikret meg lys og servietter til hele julesesongen, i tillegg til bittelitt mer julestæsj (selvfølgelig!), noen kjøttboller i magen og noen kroner mindre på kontoen (men ikke så mange, det er jo IKEA…). De fine, nye pepperkakeformene fikk jeg heldigvis sikret meg.

Av stæsjet jeg har tatt bilde av, har jeg mest sans for hjertene i sølv på bilde to, og de røde pappreinsdyrene. De hvite papirfuglene er også utrolig søte. Hva musa på det nederste bildet gjør blant julepynten vites ikke, men når kulda setter inn osv…      

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg