Ribbesesongen er herved i gang!

For et herlig måltid! Ribbe, pølse, medisterkaker, hjemmelaget rødkål og mandelpoteter… Nam! Veldig lenge siden sist, og det smakte utrolig godt. Anledningen var førjula – er utrolig takknemlig for at jeg har en mamma som er like julete som meg.

11 til bords, og mandel i riskremen. Og hvem fikk den? Jeg! Gaven var ingen marsipangris, men et nydelig fat fra Hadeland Glassverk. Heldige meg! Nå ligger maten tungt i magen – og jeg gleder meg over at det ligger mange herlige julemåltider foran meg i ukene som kommer!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg