Jul hos Illums Bolighus

Forrige helg var jeg i København med jobben, og da ble jeg tipset om å besøke juleavdelingen på Ilums Bolighus. Og jeg trenger vel ikke å si at det var et paradis for en julefreak!? De hadde en kjempestor juleavdeling, med UTROLIG MYE fint! Jeg og kollega Inger-Lise gikk der i over en time – kikket, drømte og ble begeistret – og tilslutt ble det litt i handlekurven også… (Hvem skulle trodd??)

Utvalget var enormt – alt fra klassiske kuler og designjulepynt fra Georg Jensen og Holmegaard til lilla juleugler og tjukke, feilproporsjonerte nisser. Jeg kjøpte litt til treet, og et englespill med snøkrystaller. Vår kollega Bjørg fikk et englespill med sopp, siden hun er soppgal. Ingen av oss hadde egentlig hørt om julesopp før, men hvis ugler passer til julen, så gjør vel sopp det og?   

Jeg tror kanskje jeg er forelsket i Illums Bolighus. Hvorfor har jeg ikke vært her før?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg