NRKs julekalender 2012

Det er lenge siden jeg har fulgt med på NRK sine julekalendre, men neste år skal jeg definitivt benke meg foran skjermen. Neste års julekalender er nemlig delvis spilt inn på et av mine favorittsteder,  Akershus Slott. Jeg hadde siste jobbedag der forrige helg, og da var borggården og kjøkkenet fullt av rekvisitter til innspillingen. Spennende!

Ifølge NRK Super har serien fått navnet “Julekongen” og handler om en gutt som tilfeldigvis oppdager en skjult tunnel som leder inn til en mystisk verden som ingen vet om. Den mystiske verdenen skal være på Akershus Slott, hvis jeg har forstått riktig. Herborg Kråkevik spiller en av hovedrollene, og ifølge mine kollegaer som har smugkikket litt på innspillingen, så virker det veldig lovende! Gleder meg!


(Foto: Forsvarets Mediesenter, lånt fra www.regjeringen.no)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg