Pinnekjøttkalas

Lørdag var vi fjorten til bords på pinnekjøttkalas i leiligheten. Litt ambisiøst hva plass og logistikk tilsier, men folk var heldigvis fleksible, og tok tilsynelatende det hele med godt humør. Maten ble god, og ingen klein stemning slik jeg fryktet kunne skje når vi blandet to familier som i utgangspunktet ikke har mer til felles enn at avkommene deres har funnet hverandre. Tror folk hygget seg. Litt skuffende at ingen fant mandelen i riskremen (Thomas fant den til frokosten dagen etterpå). Neste år får folk spise mer riskrem. (Trakk om premien, altså, som er vanlig i min familie når vi lager for mye riskrem) 

Er for øvrig veldig fornøyd med mine nye serviettringer med hjorter på. Har sett på dem på Mester Grønn en stund, lurte på om det var litt too much. Da jeg endelig hadde bestemt meg hadde jeg ikke penger, og da jeg fikk penger var de utsolgt mange steder. Fikk panikk, begynte å ringe rundt, og fikk heldigvis napp på Stovnersenteret. Dermed kommer denne jenta utstyrt med femten serviettringer med hjort. Materiell lykke!!

Meg i julekjolen.  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg