Home for Christmas

Nå reiser jeg hjem til jul. Jeg er så takknemlig for at jeg har mange som ønsker meg hjem til jul. Jeg har mitt eget hjem, mammas hjem, søsters hjem, pappas hjem, og andre hjem å besøke hvis jeg vil. Jeg er takknemlig for at jeg bor i Norge, at jeg har penger til julegaver, julemat og strøm. (Selv om kontoen er farlig tom akkurat nå..) Jeg er takknemlig for at jeg har fri i jula, ingen jobb og ingen eksamener som henger over meg. Jeg er takknemlig for snø, for kulden som gjør at snøen ligger, og for varme klær. Jeg er heldig.

Jeg håper at alle som vil hjem til jul får reise hjem. Varme tanker til Ewa som ikke får være hos barna sine i Polen i jula. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være. Varme tanker går også til de som må jobbe i jula, eller som er et annet sted enn de ønsker å være. Og jeg krysser fingrene for de jeg kjenner som har vært værfaste ulike steder i verden, jeg håper dere kommer dere hjem i tide!

Maria Mena har laget en julesang i år som heter Home for Christmas. Utrolig fin! Den er soundtracket til filmen “Hjem til jul” som jeg planlegger å få sett i romjula. Trailer og en smakebit av låta her:

http://www.youtube.com/watch?v=DWnNt75kUz8&feature=related

Vel hjem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg