Julekalender

I dag er det første desember. Og jeg har sluttet å glede meg til jul. Jula er nemlig NÅ. Desember er årets koseligste måned, med masse hyggelig sosialt samvær, god mat, fin musikk og kooooos. Selve julaften og romjula går jo altfor fort, derfor er det viktig å nyte desember nå.

Når det er sagt, så hører det jo med å telle ned til julaften. Jeg har fått kjæresten med på julekalender i år, annenhver gave og med budsjett på noen hundrelapper. Det hører med til historien at jeg gav ham noen kalendergavetips, men er allikevel spent på hva han har funnet på. Jeg får ikke åpne før i morgen siden jeg har partall.

Kalenderen ser sånn ut: (Og det ser ut som det mangler noen partallspakker der, men de kommer forhåpentligvis etter hvert)

Det er forresten svært mange julekalendere på nett.  Noen eksempler er: Platekompaniet, Bergans, Samlaget, ColorLine, Oslo Lufthavn, Kamille osv. Her er en link til en side som har samlet maaaaange av årets julekalendre. http://www.julekalendere.com/

Ellers har det kommet en liten førjulspakke fra svigermor i dag, kan likne litt på en flaxkalender, men får vel vente og la kjæresten åpne. Jeg klarer jo det. (Selv om pakka ligger og stirrer på meg fra andre siden av bordet…)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg