Juling fire uker før jul

Dagens verb: Å jule. Det betyr å gjøre juleting, holde på med ting som gir deg julestemning.

Maren hadde invitert på juling i dag, og jeg vet ingen bedre måte å markere fire uker til jul på enn å jule. Vi spiste grøt, drakk gløgg med rødvin i, spiste skumnisser, julemarsipan, pepperkaker og klementiner, og gjorde juleting. Noen lagde pynt og kort, noen strikket – og jeg lagde en julegave jeg selvfølgelig ikke kan skrive om her.. Kveldens høydepunkt var da vi trakk om mandelen (siden ingen hadde funnet den naturlig) og JEG vant. Hurra! Vant en veldig søt ugleboks jeg ble veldig glad for. Lurer på hvor jeg skal plassere den… Det hører med til historien at jeg svært sjelden vinner noe som helst, derfor ble jeg veldig glad. Var tross alt bare ti prosent sjanse for at det skulle bli akkurat meg ;o)  

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg