5 uker til jul!

Nå sitter jeg med eksamen, og har egentlig ikke tid til å tenke på jul. Men det er jo bare fem uker til jul i dag, så da måtte jeg allikevel. Feiret kvelden med en julebrus. (Liker egentlig den røde julebrusen fra Grand bryggeri best, men denne er den beste brune) Har også kjøpt en stor pose clementiner. Dessuten dro mamma meg med på Indiska og Kremmerhuset fordi hun mente jeg trengte en pause. Og der hadde de masse fint! Jeg kjøpte to kameler i sølv til treet (veldig fine!!), et hjerte og en fugl. Tror ikke all pynten min (vår?) kommer til å få plass på juletreet. Hm.  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg