Julepynt a`la New York

I dag dumpet jeg borti to butikker som hadde julepynt, og da ble jeg så glad! Og jeg må innrømme at utvalget av litt utradisjonelle julekuler er bedre her over dammen. Det er dog ikke alt jeg kunne tenke meg på treet, for eksempel trenger jeg ikke agurker i glass på treet vårt. Kunne godt tenke meg en panda, men den passer jikke helt inn!  Synes også påfuglen på det siste bildet er veldig fin. Kjøpte meg et Eiffeltårn (!) i sølv, og vurderer å kjøpe meg en veldig harry og morsom puddel. Må bare finne ut hvor den kan henge hen…  Uansett var det veldig gøy å kikke på alle de rare, fine, grusomme, fargerike, store, orginale, blinkende, utradisjonelle, grelle, nydelige, forseggjorte ornamentene til å henge på juletrærne. Mulig det kommer flere bilder senere! Planlegger også et “julestemning fra New York”- innlegg.  

For ordens skyld: Den ene butikken ligger i krysset 5th Avenue/14th Street, den andre lå rett ved t-banestoppet som heter 14th Street, i Greenwich Village.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg