1. Desember

Gratulerer med 1. desember!! Dette er jo en merkedag i både min og alle barns kalendre.

Jeg prøver hardt å ikke julestresse, men ER DERE KLAR OVER AT DET BARE ER 24 DAGER TIL JUL!?

Jeg har gjort litt, altså, men helst skulle jeg vært kommet lengre med både blogg, bakst, gaver og pynting, slik at jeg bare kan kose meg frem til jul! Slik blir det jo ikke (i år heller), og hva er det eneste riktige å gjøre da?
Dra på julebord, selvfølgelig!!

(Og jeg vet at det er 2. desember, rakk ikke legge det ut i går..)

Ingen bilder fra julebordet som egner seg på trykk, så da blir det et bilde av julehesten på Hadeland Glassverk.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg