Mitt karibiske minitre

Da jeg var på cruise i vår, kom jeg over noe julepynt jeg bare måtte ha (jada, jeg vet det var i februar, men en julefreak har jula i bakhodet hele året…). De er veldig harry, men også veldig søte – og nå minner de meg om en av de beste feriene jeg har hatt også. I varmere strøk trenger jo ikke nissen tykke, røde bukser, men derimot snorkel og rødstripete badeshorts. Og snømannen ligger på solstol og slurper i seg en paraplydrink. Heller det enn å stå ute i kulda!? 

Jeg skjønte jo at denne pynten ikke kom til å passe inn på juletreet. Pynten har derfor fått et helt eget, bittelite tre (potte og tre fra IKEA), som får stå på DVD-hylla i gangen. Perfekt! Eller “blubb, blubb” som snorklenissen ville ha sagt det.

 

   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg