3 uker til jul

Har hatt en så fin dag i Tallinn at jeg nesten har glemt å tenke på at … det er tre uker til jul i dag! Så det nærmer seg. På tide å skrive en liste over hva man vil rekke før jul. Min inneholder ganske mange ting som handler om å å gjøre ferdig leiligheten etter flytting (i juni!), men også juleting, selvfølgelig. Jeg har for eksempel tenkt til å pusse sølv for aller første gang. Fikk mine første teskjeer noen år gammel, og de er helt sorte fordi de ikke har blitt pusset (har heller ikke brukt dem, av samme grunn) Nå har jeg skrevet det her, så nå må jeg. (Har tenkt på det i flere år, det skal sies) Andre ting på lista er lage- og skrive julekort (pleier å sende dem julaften.. ehm), bake et par slag, pynte til jul (skjer nok ganske fort etter at jeg har kommet hjem), gjøre meg ferdig med julegavene osv.. osv… Tre uker, folkens!!   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg