Julekonsertbonanza

Disse to dagene har jeg rukket å få med meg hele tre konserter! Det begynte på formiddagen i går, da huskoret på jobben hadde minikonsert. Og de var så flinke! Klokkeklart, og skikkelig stemning. Dessuten sang de Deilig er jorden, og den får jeg deilige julefrysninger av. Terningkast seks!

 

På kvelden i går var det Maria Mena som stod for tur. Den konserten var ikke så julete, men jeg er veldig glad i musikken hennes, så det gjorde meg ingenting. Så lenge hun spiller Home for Christmas (det er en av mine absolutt favorittjulesanger) Og den sang hun selvfølgelig. Herlig! 

I kveld var det duket for Oslo fagottkor på Folketeateret. Det er nesten mer cabaret enn konsert, og jeg storkoste meg. Masse humor, energi, fantastiske stemmer og absurde kostymer! Det var mer alvorlige undertoner i år, men det tåler vi. Jula er også en tid for ettertanke, og jeg synes de balanserte det fint opp mot det mer lette og humoristiske. Terningkast.. sju? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg