To uker til julaften!

To uker til julaften i dag, og jeg er ikke klar! Jeg rekker ikke å kose meg nok! Får ikke sett de julefilmene jeg vil se! Huset er ikke klart til storinnrykk på lørdag og jeg er ikke ferdig med gavene. Pepperkakene er ikke bakt, og julekortene er ikke skrevet. (Eller adressert da, som det blir i år) Jeg har ikke drukket nok gløgg, eller lest ferdig julemagasinene. Jeg har ikke skrevet alle blogginnleggene jeg vil, og ikke hatt nok juleverksted med barna. Jeg trenger mer tid!! 

Men i dag har vi vært på juleavslutning i første klasse. Det var koselig, det! Og i helga pyntet vi hytta klar til jul. Til og med juletre fikk vi kjøpt, det står og venter på oss på verandaen. Så jeg har tro på at det skal bli jul i år og. Og enda er det to uker igjen! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg